2010年7月4日星期日

轉貼:不滿貿發局打壓群起反擊 周秀娜率 o靚模出蠱惑入書展

.
dp albert:在我眼中,香港書展之所以成了笑柄,皆因書展是由一班沒有理念沒有承擔的人負責統籌的,而最可佈的是,這樣的人在香港這個極之保守又反智的社會卻大受歡迎,坐上權力位置,一再愚弄及欺凌大眾。在我心目中,香港書展根本不入流,只是大型廉價特賣場而已,若不是因為工作關係,我是「請都唔會去」的。


不滿貿發局打壓群起反擊
周秀娜率 o靚模出蠱惑入書展

2010年07月04日
  • (8人)
  • 瀏覽人次:6,200
去年 o靚模群起現身書展搞簽名會,一度成為社會話題,今年香港貿發局特別關注事態發展,先出招成立顧問團,以品味低俗叮走周秀娜為首等寫真幫 o靚模入場,連帶推出寫真集的非 o靚模藝人林莉和傅穎都無一倖免。 EQ甚高的周秀娜無懼大會打壓,準備在書展期間潛入會場玩轉書展,其他 o靚模如浸大咪神楊梓瑤等也有樣學樣,絕地度橋反擊與貿發局大鬥法。
今年書展主辦單位貿易發展局打正旗號以形象健康、老幼咸宜谷宣傳,上月找來 13位文化教育及傳媒代表組成顧問團,向一班拋胸露肉的 o靚模開刀,批判她們的噴血寫真集品味低俗,雖然准許那些寫真集在場內發售,但禁止她們在書展期間進場搞造勢簽名會。
放大圖片
周秀娜出 copybook也不能在書展開簽名會。
周秀娜出 copybook也不能在書展開簽名會。
12345678910
放大圖片
浸大咪神表示要為出版商做暑期工,各位宅男入場時要留意女神可會在書展攤位出現。
浸大咪神表示要為出版商做暑期工,各位宅男入場時要留意女神可會在書展攤位出現。
12345678910

浸大咪神當做暑期工

去年書展吸金 o靚模周秀娜與新舊 8模師妹日前度橋出蠱惑,推出純文字 copybook重新申請進入書展,但前日卻接獲貿發局以「未達健康形象」為由踢出書展,自稱被歧視的 o靚模周秀娜決意再度新橋潛入書展,其他 o靚模如浸大咪神楊梓瑤( Carol)和 Rainbow等見狀也追隨, o靚模決意出招突破貿發局和顧問團的防衞線。
周秀娜未能憑純文字 copybook殺入書展甚為無癮,所以她計劃屆時會微服出巡扮書迷闖關,她昨日在電話中說:「唔入書展做嘢,我樂得輕鬆行書展,我咪當行花巿囉。」舊 8模 DaDa對於 copybook被拒入書展說:「有相嘅書入唔到書展,咁書展搞嚟做乜?歧視呀,好想去平機會投訴。」而 A.Lin謂:「唔好抹煞我哋機會,只係想出 copybook教人寫正字。香港係咪就快陸沉,乜都唔畀做。做 o靚模成日俾人鬧,不如叫我哋老模喇!」
同樣遭滑鐵盧的 Carol也不氣餒,她昨日抵死地說:「唔搞簽名會咪自己行書展囉,我想幫出版商做暑期工,入場幫手,放暑假梗係要做暑期工,賺到外快咪行書展買啲教科書返學。」
放大圖片
Donut成員劉瑋欣會聯同好姊妹入場派冬甩餵 fans。設計圖片
Donut成員劉瑋欣會聯同好姊妹入場派冬甩餵 fans。設計圖片
12345678910
放大圖片
百果園 E神陳靜昨晚出席世界盃活動時表示不想再被稱為 o靚模。
百果園 E神陳靜昨晚出席世界盃活動時表示不想再被稱為 o靚模。
12345678910

Rainbow入場派冬甩

Donut o靚模團大師姐 Rainbow則打算率眾帶冬甩入場餵飽 fans, Rainbow昨日說:「其實我哋本寫真集最早開賣,都賣得七七八八,唔喺書展搞簽名會都冇所謂,不過去唔到令 fans失望啫,所以我哋 Donut到時會約埋突擊現身書展,仲會喺攤位請書迷食冬甩。」
舊 8模成員陳嘉寶今年孖好姊妹蔡穎恩推出的寫真集都遭顧問團封殺,兩女大感無奈,陳嘉寶昨日在又一城出席活動時說:「今次係有殺錯冇放過,我都唔知 o靚模嘅定位係乜,大家都知我哋形象係點,殺錯良民都冇法!」
黃秋生昨日寸 o靚模是性工作者,百果園 E神陳靜昨晚說:「我入行好多年,係人哋界定我係 o靚模,好想快啲脫離 o靚模行列。我唔算係 o靚模,應該秋生唔係講我哋,如果佢想睇我本寫真,可以送本畀佢睇。」

Tanya籲設成人專區

張震舊愛、模特兒吳家欣( Tanya)昨日對於書展禁 o靚模搞簽名會宣傳一事說:「唔使唔畀,搞個成人區畀佢哋, 18歲以上咪可以入囉。」
採訪:比華利、梁錦雯、王崇穎 


Share |

没有评论:

发表评论

書籍銷售資訊

書籍銷售資訊 【總代理】 ➡ ️   台灣: 唐山 / 正港 https://www.facebook.com/TonsanBookstore 【伙伴書店】 ➡ ️   香港 序言: http://www.hkreaders.com ...